Menu

Andrea Toselli

Ristorante Da Ianno

L'Isola che non c'è

La Bottega della Pasta

Bar Agora

L'Angolo Self Restaurant

Im-co Lattonieri

Pizzeria Santa Lucia Finale Emilia

Ok Computer

Web Design Lifting

Soccorso Stradale Malagoli

Ragazzi Milo

TT-Shirt

CSA snc

Stefano Baraldi

Centro Benessere Ki

Baraldini Editoria

Automatic System

Smile - Birreria e Cucina

Impernovo

Prima di Tutto

Gelateria Base 3

Hosting

Incanto Abbigliamento

MGR di Caleffi Michele

Bagni

Malagoli Spurghi

GRANA GRATA’

di Giulio Aleotti LA SCRANA PUGIADA CONTRA LA CARDENZA, PIAN CHE NSUN-SENTA, ANDARAGH SOVRA PAR RIVAR A VEDAR CUS’GHERA IN CAL SACTIN AD CARTA PECORA, CL’IVA PUGIA’ LI ME NONA APENA GNIUDA A CA DA FAR LA SPESA. NA SCUSA! AL SAVIVA BEN CUS’AL-LUGAVA CAL SCARTUZIN, CAL STIEVA SU LA CARDENZ IMMOBIL, CON LA SO CARTA LUSTRA, UNTA, CME’ CAL FUSS UN SOPRAMOBIL, GRANA GRATA’! E MI; GRAND CME’ DU SOLD AD FURMAI SENZA PINSAR, HAM SON ARAMPICA’ PAR FEGARAN UN PUGNIN , PRIMA AD DISNAR. E’ PASA’ AL TEMP E ANN-GHE’ VERS, L’E’ UN VIZI QUEST CHE ANN-NO BRISA PERS; E TUT I DI’ PRIMA AD DISNAR, QUAND LA TAVLA L’E’ ZA PARCIADA, HAN RESIST BRISA E SENZA FARAM VEDAR, IN BUTT IN BOCA NA MANADA. AL PROFUM AL PZIGA AL NAS, E IN BOCA PO, L’IMPOMA, QUASI A TORAT AL FIA’, ACSI’ SENZA PAN; ALORA……….AGH BUTT A-DREE UN…
Leggi tutto...

La Piàza Garibaldi

Nè bèla, nè bruta, granda asà par cuntgnìr al marcà. I dis che bisgnarèv arnuvarla, mo a mi l’am piàs anch acsì: col so’ marciapiè ad mèz un poch squantarnà, i occ dil ca avèrt su chi pasa, l’albèrag nov “Casa Magagnoli”, la biblioteca e la videoteca, da un cò al bar-gelateria e in fond a cl’àltar la bèla farmacia. Se as tién ben al nas puntà a l’insù as pol distinguar tutt i udòr ch’ a gh’è a Final : quél di maròn, dl’anzòn e dla sfuiàda, e, se pròpia as fa ben atenziòn, as pòl séntar anch l’udòr dla fumana e quél dal fium ch’al pasa lì ‘d avsìn, coi ram dil piòpi ch’li s’a-specia in-t l’acqua cmè s’i vlìsan dàragh di basìn. E quand a ved al “marciapiè dla rana” a sent ‘na strìca al cuor par l’emoziòn, parchè am vièn in ment quand èran zòvan e…
Leggi tutto...

Du lagarmon

Mariulìn: un facìn pin d’rémal, du ucin celest, du sgambirlin. Sol a guardarla un al s’mitiva a ridar. “Curémia?” “Curem”. Sémpar davant a tutt. “Cantèmia?” “Cantem”. E a pariva ach’sunass un utavin. N’azident. Ma na sira a rastàssan da par nu, mi e liè, in un curtil pin d’ombra. La m’gni avsìn, la sro i oc e mi, tarmand, a la basò. Sul rèmal a piuvì du lagarmon. Piero Gigli
Leggi tutto...
Sottoscrivi questo feed RSS

Indovina chi viene a Cena?

La tana dell'orso

La tana dell'orso

02-10-2013 Gianluca Borgatti

Continuiamo nel nostro “Grand Tour” fra i locali che praticano la politica del menù a prezzo fisso dove cioè si può mangiare bene spendendo poco come recita l'incipit di questa rubrica. La “Tana dell'Orso” è collocata all'inizio della via per Ferrara, giù dal ponte vecchio sul fi...

Galleria Fotografica:

Galleria Fotografica

Il terremoto ce ne ha portato via alcuni pezzi, ma certi scorci di una Finale che non c'è più meritano perlomeno di essere ricordati per la loro bellezza e la loro importanza storico/culturale. In attesa che, almeno in parte, quei luoghi vengano ricostruiti, abbiamo pensato di regalarci/vi una galleria fotografica che ritragga il nostro paese com'era una volta. A breve On-Line. 

Tribuna Politica Dicembre

La storia del Venerdì